Börja om igen?

Ska man börja blogga igen?
Det känns nästan som om att det inte är någon idée! Jag skriver ändå inte så ofta som jag skulle vilja göra!
Jag brukar kolla in här lite då och då, och jag ser att ni fortfarande kollar min blogg, tycker nästan lite synd om er när jag inte skriver! Så vad tycker ni, ska jag börja skriva igen? jag har ju ändå några 100 läsare

Just nu skriver jag bara för att jag längtar på bättre tider!
Vet inte riktigt vad jag ska göra, är ju sjuk igen! Börjar känna mig smått bättre nu iaf..
Men har fortfarande feber! Men det hindrade inte mig från att åka in till stan och köpa skor!
Fick med mig 2 par underbara skor hem! Jag älskar skor som dom flesta nog redan vet..

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, ska plugga lite så jag inte kommer så mycket efter när jag är hemma som en annan potatis! Sen kanske se på tv? Är det något bra på tv idag? Skulle inte tro det, det är aldrig något bra på tv!

Annars blir det väl att sova tidigt kanske, och gå upp till skolan i morgon? om jag orkar!


Kommentarer
Postat av: ylva

ja fortsätt :)

2009-04-23 @ 23:30:18
URL: http://woppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0