God morgon

Klockan är 10:51 och jag är redan vaken. Helt otroligt för att vara mig!

Igår hade jag verkligen skit kul med mina brudar, som jag inte träffat på as länge!
Vi satt för hemma hos anna på hennes baksida, grillade, drack och snacka massa skit och gamla minnen!

Sen ringde Linus så vi drog till grabbarna, inte lika kul, men det dög!
Kom hem vid halv 2 och då slocknade jag!


Vad som händer idag får jag se, ska börja fixa mig snart och kanske röra mig in mot stan eller nått sånt, det är ju så fint väder så man vill ju inte sitta hemma och dö! Ikväll ska jag nog inte drick, har inget humör för det iaf!
Åker nog till min fosterfamilj och äter, dom ska säkert grilla! Det tackar man aldrig nej till! Sen är det ju faktiskt lördag, då är det alltid massa folk hemma hos min fosterfamilj, så det blir nog great!

Nu ska jag fixa mig.
Kysshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0