Besöksrekord?! :D

Shit vilken chock jag fick när jag logga in idag och såg att det fanns hur många kommentarer som helst!
Och 222 besökar, det är inte illa, jag har haft min blogg i ca 3 dagar och redan 222 unika.
Hade ca 35 st igår!
Vad glad jag blir!
Hoppas ni stannar kvar och läser min blogg.


Tänkte berätta lite om min födelsedag som var igår!
Den var helt underbar!
Åt middag med fosterfamiljen + syster,bror & bror.
Vi åt god mat, och snackade om allt mellan himmel och jord!
Min bror kom med skönaste "kommentaren"
"Sandra när får jag en kusin?"
Jag hade ingenaning om vad jag skulle svara, blev helt tyst och sa att jag inte var mogen för barn ännu!

Kvällen slutade inte så bra, kändes som om att hela min födelsedag gick åt helvete.
Men det har ingenting med någon jätte nära att göra! Så ingen av mina kära & nära behöver ta åt sig!

Var hemma igen vid 21.00 satt vid datorn lite, kollade på tv och myste ner mig själv.
Kunde inte somna alls, hade så jäkla ont i ryggen visste knappt vart jag skulle ta vägen.
Så  vid kvart över 1 bestämmde jag mig för att ringa min fostermamma sa att hon var tvungen att åka med mig till sjukhuset.
Självklart gjorde hon det. Kom hem därifrån vid 9 i morse, en jädrans natt på sjukhuset.
Men det var värt det, visade sig att jag hade en spricka i ryggen!

Nu måste jag kila och handla lite mat.
Skriver mer sen ska berätta vad jag fick i present och även slänga in en bild på det tänkte jag!


Kommentarer
Postat av: melissa

Melissa svarar: Tack så mycket du :)

2009-02-03 @ 17:34:58
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrg :D .. tack så mkt !

ska vi följa varandras blogg i bloggkoll :) ?

2009-02-03 @ 17:37:23
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inget att tacka för, vill du tacka oss så va med och delta i dagens HE-MAN fråga :D

2009-02-03 @ 17:45:33
URL: http://discodiscogoodgood.blogg.se/
Postat av: Maria

Stackare..det blev ett dåligt slut då på födelsedagen..=(

2009-02-03 @ 17:54:16
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0