Godmorgon!

Herregud vad jag är trött. Vaknade klockan  08.00 av att jag behövde gå på toa. Så då var det bara för mig att gå på toa. Sen gick jag och la mig igen. Men tror ni inte min fostermamma dammsugar och sjunger och har sig! Då går det ju inte och somna om det låter förjävligt ju. Så då gick jag och tog en macka. Så säger hon ; Men sandra vad gör du redan upp? Kan du inte sova eller? så skrattar hon lite smått. Det var lite smått iriterranden. Hon fattar ju varför jag är vaken. Men nu är alla barn vakna i detta hus, och hon har fått klagomål av oss. Men nej nej hon vill inte sluta. Hon tycker vi kan hjälpa henne istället. Usch nog om det!

Idag ska vi till nyköping och hälsa på min syster och hennes familj. Det blir nog rätt kul. Ska även träffa lite gamla vänner. Som Madde tex. Längesen nu vi sågs. Jag saknar henne rätt mycket. Eftersom vi verkligen satt ihop när jag bodde där. Vi var med varandra varje dag vi gjorde verkligen allt tillsammans. Men så är det verkligen inte längre. Tråkigt men sant. Nu kanske vi ses en gång i månaden eller inte ens det.

/ Later

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Hihi, aa ^^

2009-02-24 @ 10:03:54
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0