Godmorgon sötnosar!

Allt bra med er?
Själv är jag verkligen jätte trött. Känner för att krya ner i sängen igen. Men icke sa nicke det kan jag inte göra.
Min kära vovve väckte mig för han ville gå ut. Så det var bara för mig att klä på mig och gå ut med honom. De e så kallt ute så man vill nästan inte gå ut. Det blir ingen skola för mig idag och några veckor framåt. Har fått en spricka i ryggen så kan inte gå det gör hur ont som helst.
Fråga mig inte hur jag lyckas för de vet jag inte jag är en liten klantig tjej!

Nej nu ska jag äta lite frukost.
Men kolla in här om någon timme, ska skria ett inlägg om vilka hårprodukter jag använder!

PUSS



Dans är mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Angelina

hoppaas du snart blir bättre då:) vad är de för vvoovve du har ?:)

2009-02-04 @ 10:49:09
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0