Klickat hem lite.

Som dom flesta vet, är jag tokig i kläder!
Jag menar verkligen tokig då!
Jag har hur mycket kläder som helst. Så borde egentligen inte köpa mer kläder.
Men jag råkade klicka in mig på nelly.com och deras nyheter.
Jag hitta en så grymt fin tröja som jag blev helt kär i.
Så klickade hem den på dírekten.


Så ser den ut, det är nog mer en jacka!
Den är från nelly.com och kostar 399:-
Inte alls dyrt för något så snyggt!

Klickade mig även in på H&M behöver verkligen någon ny bikini,
Så jag hittade 2 st, som jag klickade hem!
Hitta även skor som fick följa med hem till mig!


Så ser den första bikinin ut,
Kostar 98 :- Billigt och bra!


Så ser den andra bikinin ut!
Kostar 129 :-


Sen blev det dom här skorna.
Beställde både svart och bruna!
Hade likadana förra året, och dom är så otroligt sköna!
Så passade på att köpa sånna i år också!
Dom kostar 149:- styck!
Grymt billigt!


Sådär nu har ni fått se vad jag klickat hem under dagen!


I MORGON FYLLER JAG ÅR!
Jag blir 19 hela år, kan inte fatta det själv!


Kommentarer
Postat av: andrea

åh älskar leopardbikinin:D

2009-02-01 @ 14:37:47
URL: http://lovethestyle.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: jaha:D, men det är såklart snyggast om man är brun, vilket jag inte är och aldrig blir, hehe:D

2009-02-01 @ 14:40:40
URL: http://lovethestyle.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: ja det är väl så, får spendera all min tid på stranden i sommar då:D

2009-02-01 @ 14:46:15
URL: http://lovethestyle.blogg.se/
Postat av: Maria

Är dom här hm skorna stora eller små i storlekarna? :) Vill så gärna veta eftersom att jag vill beställa hem några..

2009-02-03 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0