Min dag!

Dagen började med att Sarah ringde och väckte mig klockan 10.00 ungefär!
Men hon var ledig idag och ville åka in till stan, för en shopping runda med mig!
Självklart ställde jag upp på det,  så vi bestämmde att ses klockan 12.00 vid T-Centralen.
Vi började med att gå och äta Lunch vid ett mysigt ställe. Där satt vi en timme och ät & snacka massa skit.
Eftersom det var ett tag sen vi sågs så hade vi väldigt mycket att prata om!
Sen börja vi springa runt i affärer, jag fick med mig en hel del saker hem!
Tänkte att jag lägger upp bilder på det senare! Just nu orkar jag inte!
Var hemma ungefär klockan 16.00.
Har inte gjort så mycket efter det! Bara tagit det lugnt osv.  Är så jäkla trött och har jätte ont i huvudet.
Och min hund börja skälla som fan nu, så det gör mer ont! Sånt man får ta när man har en liten hund som tror att den är större än vad den är!  / Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0