Min dag

Min dag har inte varit så speciell. Vaknade runt 8 fast jag är sjukskriven. Hade så jäkla ont, så kunde inte somna om.
Men låg i sängen ett bra tag innan jag gick upp, alltid skönt att mysa ner sig själv.
Sen åkte jag till sjukhuset skrev på lite saker om min operation som sker på onsdag.
Jag är väldigt nervös. Men det får man vara som tur är. Vill inte riktigt gå in på vad jag ska operera men mina nära & kära vet, det är dom enda som behöver veta just nu. Sen gick jag vidare till apoteket och hämta ut lite tabletter passade på att handla hem lite mat också. Självklart följde colan med mig hem.

Snart ska jag träffa Krille vi ska bara prata lite skit osv.
Ska sova tidigt idag, så jag orkar åka in till stan i morgon.


Kommentarer
Postat av: Milla.

Hej

Har skrivit ett rätt så viktigt inlägg om alla anonyma kommentarer. Du är välkommen att tycka till om du vill.

Kram

2009-02-06 @ 19:37:17
URL: http://honungssmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0