Tillbaka!

Förlåt för en kass uppdatering.
Men jag har opererats och varit i nyköping!

Operation gick väldigt bra. Gjorde två st.
Fast har jävligt ont i magen lite då & då fortfarande, men sånt man får ta!
Äter någon jäkla medicin som smakar urk. Inte alls najs.
Men nu blir det ingen mer operation för min del.
Nu är jag äntligen helt frisk! Så nu kan jag börja leva livet igen.

Är sjukskriven från skolan till efter lovet!
Sköntskönt, men får inte dansa på aplänge. Inte lika kul.
Fast har ju lagt av med dansen på fritiden vilket kanske är väldigt dumt av mig.
Eftersom jag lever för min dans. Har dansat snart 13 år. Men kände att nu var det dags och hitta något annat jag kan göra. Måste ha tiden för vännerna också vilket jag inte har när jag dansar.
Men nu har jag massor av tid för mina kära & nära! Så det känns skönt på ett sätt, att alltid kunna vara med mina vänner nu! Men som sagt jag saknar dansen grovt.

I mars flyttar jag till gammla stan. Det ska bli riktigt skönt.
Lägenheten är jätte fin, och dom håller på och renoverar den just nu. Vilket är jätte skönt.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och åka till nyköping till min kära syster kommer hem under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0