Tips på en jätte bra mascara.

Jag har fått några mejl om vilken mascara jag använder.
Och jag använder mig av max factor -  false lash effect.

Den är verkligen jätte bra! Ögonfransarna blir inte klumpiga, utan dom blir jätte fina och långa, sådär som man vill ha ögonfransarna.
Det ser även ut som om man har fler ögonfransar.  Det blir inte så stort lager av mascaran.
Sen finns det ju dom som gillar att ha mycket mascara, då kan man använda denna mascara först för att dela på ögonfransarna så dom inte sitter ihop,  Sen lägger man på den mascaran man vill använda. Sedan kan man ta den na mascara igen så ögonfransarna inte sitter ihop och blir klumpiga. Det är ju inte så speciellt snyggt! 
Så lägger alltid jag på mascara då brukar ögonen bli väldigt fina.
Har man även vit eyeliner runt ögonen så ser det ut som man har större ögon!
Grymt fint!




Så ser denna mascara ut.
Man kan köpa den i nästan varje smink affär.
Den kostar 175 kr och är guldvärld!

Om det är något ni behöver fråga, kan ni mejla mig på ;

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0