Trött

Jag är så trött så jag orkar inte göra något alls! Känns det som.
Nu har jag haft ca 379 besökar, jätte roligt :)
Hoppas ni alla stannar och vill följa min lilla blogg!

En tjej fråga hur lång jag är,
Jag ser väldigt lång ut på bild vet inte riktigt varför jag har väldigt långa ben!
Jag är ca bara 165 cm! Så jag är väldigt liten & kort!

Skorna jag har bestället fråga en tjej om dom var små i storlekarna.
Jag tycker absolut inte dom är det men jag har små och smala fötter kan va därför!
Men beställ den storleken du har och det ska nog funka.

Jag hade sånna förra året och dom är så grymt sköna och väldigt lätta att gå i!


Skorna jag berättade om!
Finns på H&M

Kommentarer
Postat av: Maria

oh vad snabbt du svarade, tack :)

2009-02-03 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0