Vad använder du för hårprodukter?

Nu kommer mina tips på vad jag använder för hårprodukter.

Shampoo -

Alltid när jag tvättar håret så använder jag ett shampoo från Loreal och likså en hårinpackning från Loreal.
Min frisör tipsa mig om det shampoot + hårinpackningen och det är verkligen super bra.
Jag storm trivs med det! Jag tvättar bara håret varannan dag, vilket man helst inte ska göra. Man ska tvätta det ca var tredje dag!

 FInns att köpa i lite olika affärer. Jag köpte det hos min frisör.

Värmeskydd -

Efter jag har tvättat håret fönar jag det alltid, medans jag fönar det så spayar jag i ett värmeskyddande medel från REDKEN, jag har testat många olika värmeskydd eftersom jag plattar mitt hår varje dag, jag vill ju inte få slitet hår. 
Jag tyckte då att sprayen från REDKEN var bäst. Men det är ju från person till person. Värmeskydd skyddar ju inte till 100% men det skyddar iaf. Man får absolut inte lika slitet hår.




Plattång -
Sen sätter jag igång och plattar håret. Då använder jag en plattång från Gama som är gjord i keramik!
Vilket jag bara har hört är bra om dom är det! Jag själv vet inte om jag märker någon skillnad, men det stämmer säkert!
Jag gillar min plattång, den blir varm på bara några sekunder. Det gillar jag eftersom alltid är stressad på morgonen!

Min plattång är också köpt hos frisören och min frisör tyckte jag skulle ha den!

Glans -
När håret är färdigt plattat så har jag i ett glans spray. Vet inte om mitt är speciellt bra!
Men jag får iaf rätt mycket glans på mitt hår! Det kommer från Cutrin och är inte så dyrt.
Kommer inte ihåg vad det kostar men mellan 100-200 :-
Köpt hos frisören det också!

 Ger dig fin glans på håret!

Det är det jag använder för att få mitt hår som det är! Om jag vill ha lite volym på det så har jag en volymtång också!
Men det är inte ofta jag använder den. För att ha volym på mitt långa hår ser inte alltid så bra ut!
Kan även slänga in lite hårspray ibland. Då använder jag mig av denna hårspray.
Kanske inte är den bästa, men jag använder faktiskt inte hårspray alls ofta. Så det duger absolut för mig!

Så hoppas ni är nöjda över detta inlägg, ni som fråga hur jag får mitt hår så fint!
Har ni fler frågor så mejla mig på [email protected] eller skriv en kommentar i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Angelina

åh en sån sötnos:) hur gammal är den då?:) tik eller hane?:D

2009-02-04 @ 14:02:06
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Leia

Bra tips. =)

2009-02-04 @ 19:07:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipsen Sandra! =)

2009-02-05 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0