Ny blogg!

Jag har gjort en ny blogg.
Fråga mig inte varför, jag är ändå dålig på att uppdatera.
Men sånt är livet.  Kan inte alltid vara bra på allt!

Om 2 dagar blir jag hela 19 år.
Det känns som om det var igår jag var 15!
Kommer ihåg min tid som 15 år som om att det var igår!
Helt crazy. Min tid som 15 åring vill man inte komma ihåg.
Den värsta tiden i mitt liv kan man säga.

Så idag blir det först fira med min kära släkt från danmark. Som just nu befinner sig i haninge!
Sen blir det att föra hemma hos mig. Sedan går vi ut på krogen och har kul!
Mina vänner vill gå till huset ikväll men jag gillar inte den krogen alls.
Men vi får se vart kvällen leder oss!
Men jag känner inte alls för att gå ut och ha kul.
Jag brukar alltid vara pepp på det! Men inte denna helgen.
kan bero på att det har hänt en hel del saker.

Nu måste jag hoppa in i duschen ska vara i haninge klockan 14.00.
Tror ni jag hinner?
- Det tror inte jag!

// Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0