Måndag - Godmorgon

Godmorgon alla söta läsare!

Jag vaknade  typ vid 11 idag, inte alls skönt.. Men gick och la mig väldigt tidigt igår. Så det är inte så konstigt.
Jag drömde en mardröm inatt, som gjorde att jag vaknade klockan 4 och inte kunde somna om. Efter någon timme somna jag iaf igen som tur var. Hade ingen större lust att gå upp klockan 4.
Så nu sitter jag här ska snart äta frukost, men jag skulle lägga in mackorna i ugnen så bränner jag mig på ugnhelvetet. SÅ har jätte ont i 3 av mina fingrar. Men men finns inte mycket att göra..
Ska äta min frukost nu, sen vidare till syrran ..
Hörs sen..
Kyss



Jag som liten, snygg redan då? ;) eller inte..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är allt bra med dej idag då? :)

2009-07-20 @ 12:37:52
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0