Onsdag - Lista

Jag gillar hår på killar som är..
[x] Brunt
[x] Blont 
[ ] Rött
[ ] Svart
[ ] Färgat i en galen färg

Jag faller för ögon på killar som är..
[x] Blå
[x] Gröna
[] Bruna
[x] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora 
[ ] Små
[ ] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är..
[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig - om dom ba är liite kortare än mig 
[x] Utåtriktade
[ ] Blyga
[x] Vältränade
[x] Smala -
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator 
[x] Fotbollsspelare
[x] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[/] STÄNDIGT är på gymmet
[ ] Nazister
[x] Ärliga

Det är snyggt när killar..
[ /] Har tatueringar över hela kroppen
[ ] En liten tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[x] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[ ] Använder kajal
[/ ] Alltid har keps på sig - 
[x] Har märkeskläder
[/] Är modenörd -
[x] Har häng
[X] Har magrutor  

Detta säger allt om en kille..
[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[/ ] Hans leende
[x] Hur ofta han är med kompisar

Det är gulligt när killar..
[/ ] Ringer ofta -
[/ ] Smsar non stop 
[/] Är svartsjuka  -
[/ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[ ] Ger mig små presenter
[ ] Köper underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[/] Gråter till filmer
[/ ] Pratar om giftemål och barn.
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk 
[x] Kan sjunga riktigt bra
[/] Skriver egna låtar 
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[/] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med..
[x] Kaxiga killar
[] Överdrivet blyga killar
[x] Killar som slår ner folk (beror helt på vem och varför)
[x] Nazister
[/] Överbeskyddade killar
[x] Sportnördar
[/] Killar som har nära tjejkompisar -
[x] Killar som spelar Wow 
[x] Killar som är i stallet
[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[/] Killar som super sig packade varje helg
[] Killar som röker och snusar. 

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv: jo! :D

2009-07-22 @ 11:55:32
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: JOHANNA ARREMAN

sv; tack :) rolig lista

2009-07-22 @ 12:03:49
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
Postat av: My ♥

nice blogg!

hoppas allt är bra med dig? :)♥

2009-07-22 @ 12:08:52
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack så mycket. =) Allt bra? =)

2009-07-22 @ 12:13:10
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Michelle Kleist

Tack detsamma sötis :)

2009-07-22 @ 12:15:49
URL: http://michellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0