Torsdag

Jag har fått ryck?
Jag kände för att blogga..

Idag har jag inte gjort annat än att legat i solen hemma hos min systers "killes" föräldrar som inte är hemma.
Dom bor i ett jätte stort fint hus med pool och grejjer. Såklart man passar på att vara där än att sitta i lägenheten och rutna.. Men det dåliga med att vara i solen hela dagarna är att man blir helt död så man orkar inte göra något..
Just nu står min mat i ugnen och jag är jätte hungrig, men det är klart snart som tur är. Sen lite senare ska jag  ta en titt förbi Sofie. Vi ska kolla på film och mysa hela kvällen/natten. Får se om jag somnar där. Brukar somna i hennes säng eftersom den är så grymt skön.. Eller så kanske det blir så sent så jag bara inte orkar åka hem. Vi får se hur det blir med den saken. Jag ska iaf köpa massa godis och cola även redbull så man håller sig pigg, funderar på att köpa gurka och morötter så man kan ha det till dipp.. Det är så grymt gott..
Nu ska jag kolla maten..
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0