12 mars

Hejsan hoppsan!
Jag är på bättringsvägar nu hoppas jag iaf!  Dum som jag är går jag till skolan iaf! Kände att det behövdes.
Men min lärare gilla det inte, satt och hosta i typ 5 min , sen säger han "sandra du kanske ska gå ut och hosta klart" Visst säger jag och går och köper en cola sedan ut och röker med makke och snackar massa skit!
Härlig snubbe de! Vi skulle tydligen på samma fest osv i morgon, så vi bestämmde oss för att föra hemma hos mig och sedan dra vidare!

Kom hem typ nyss? Är aptrött skulle vilja sova! Men jag ska laga mat, idag blir det hm tacos eller spagetti och köttfärsås!? Det beror på vad bror min vill ha!

Sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på en mysig film och tycka synd om mig själv.
Kanske borde köpa något gott också? Men har ätit massa godis nu varje dag. Känner att figuren börja komma fram.
Vill inte ha en liten bulle till sommaren!

/later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0