Svar på era frågor!

Förlåt om jag inte har svarat på det tidigare. Men har verkligen inte haft någon ork eller lust!
Men nu kommer dom iaf! Hoppas ni är nöjda med era svar osv.

Vilket toapapper använder du?

Väldigt sjuk fråga. Men Lambi använder jag!

Vilken är din favorit webshop?

Hm bra fråga, jag beställer nog från nelly.com mest!

Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?

Bra fråga, Jag jobbar förhoppningsvis som mäklare!

Bor med någon kille någonstans i en fin villa! Har säkert 1-2 barn också!

Det var en svår fråga har svårt att tänka så långt fram i tiden.

Har du tatueringar?

Yes 3 st har jag!

Vilken tatuering gjorde mest ont?

Den på ryggen, eftersom den är så stor! Att tatuera över ryggraden var inte alls skönt!

Vad betyder din tatuering för dig?

Jag förstod inte riktigt vilken tatuering du mena! Men antar att det är den på ryggen!

Men den betyder en hel del. Den ska symbolisera Hatet till min pappa iaf. Men behöver vi inte gå inte på.

Vart kommer du ifrån?

Jag föddes i danmark!  Flytta till sverige när jag var 3 år.

Vilken godis skulle du vilja vara?

Hm någon choklad bit eller nått, alla gillar ju choklad.

Har du någon bästis?

Ja, jag har nog fler än en. Men måste jag säga en så är det Madde. Som jag har kännt sen jag var 4 år.

Vem av karaktärerna gillar du mest i oth?

Jag måste nog säga att jag gillar peyton mest! Gillar hennes stil och sättet hon är på!

Vilken linje går du i?

Jag går natur/dans.

Hur gammal är du?

Jag är 19 år! Född 1990.

Hoppas ni är nöjda med svaren. Är det något annat ni undrar är det bara att fråga!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

vad ska du hitta på idag? :)

2009-03-08 @ 11:37:58
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0