Hemma

Nu är jag äntligen hemma efter en hel skoldag med bara massa musik.
Det var verkligen en rolig dag idag, fick göra massa olika övningar för att träna rösten.
Tror inte jag har skrattat så mycket som idag. Har verkligen haft det jätte roligt i skolan.
För typ första gången på hur många år då?

Dagen gick jätte fort så jag och Sara gick lite i stan och tog en varsin glass, mums på det!
Sen gick vi hem till henne och satte oss på balkongen drack saft och åt massor av bullar.
Rökte var 5e min nästan.

Sen vid halv 6 tog jag på mig mina skor för att gå hem och laga mat.
Fanns absolut inget gott i kylskåpet, eller det fanns massor men inget jag var sugen på.
Så gick till affären och handla hem klyftpotatis, kyckling & beasås!
Det är så jäkla gott.

Nu ligger klyftpotatisen i ugnen så jag passar på att blogga lite.

Juste jag ska göra den där utmaningen snart också!

Nu ska jag kolla till maten, magen kurrar borde vara klart snart!!!!


Kommentarer
Postat av: ylva

åh vad bra :) vad roligt att du vill göra utmaningen! riktigt cool bild måste jag säga! är greys något som du följer och ska se ikväll sötis? :)

2009-05-13 @ 19:10:24
URL: http://woppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0