Lördag

Godmorgon!

Nu är jag äntligen tillbaka med humöret på topp.
Eller jag är grymt förkyld men annars är allt som det ska!

Igår var det en dag jag spendera med min bror.
Det var hur mysigt som helst. Brukar inte göra så mycket med honom annars.
Men jag tog  mig i kragen och så hitta vi på massor av olika saker.
Vi var hemma 21.30 då var vi helt slut. Vi log óch kolla på film tillsammans.
Sen somna vi båda två i soffan. Men jag vakna lika fort och gick och la mig i sängen.

Idag är jag inte lika trött som igår. Ska snart hoppa in i duschen för att sedan åka in till stan.
Ska kolla lite kläder och ta en fika med Sara. Sedan blir det av till haninge för att äta middag och snacka massa skit.
Ska bli skönt att slippa laga middag själv. Fast det händer väl inte så ofta att jag lagar middag, brukar bli donken för mig.
Måste sluta med det, jag kommer se ut som en hamburgare till slut..

Vet inte riktig vad jag ska skriva mer. Men men.
Vi hörs senare!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0