Måndag

God morgon. Frågan är vad jag redan gör uppe? Jag har sovmorgon till ungefär halv 1. Så går jag upp nu.
Jag var pigg iaf. Idag ska jag till skolan och ha 2 lektioner tror jag, men har för mig att vi skulle ha dans hela dagen, men det är ju inge bra för min del då. Jag har gjort illa foten vet inte varför eller hur. Men det är sånt som händer när man är rund om foten på en lördag kväll.

Just nu känner jag mig helt depp. Jag klara av att vara fri från att vara depp 1 dag. Det känns ju inte okej?
Det är inte alls roligt att gå runt och vara depp. Men men sånt man får ta, när man lever som jag.
Jag allt jag vill just nu är att komma till dig mamma. Jag saknar dig. Vill inte leva utan dig längre.


Nu ska jag fixa mig osv. Vi hörs lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0