Måndag!

Snart är det sommar! Jag tänkte skriva sommarlov.. Men jag har ju inge sommarlov längre..
Usch vad konstigt det känns.. Förra året hade jag mitt sista sommarlov.. Så vad ska jag göra nu i sommar..
Jag är inte redo för att börja jobba.. Jag vill ha ett sommarlov som förut..
Nog om det..

Nu är det bara 23 dagar kvar tills jag tar studenten.. Känns förjävligt bra.. Förutom att jag inte har något sommarlov..
Ska bli så jäkla skönt att slippa skolan, alla prov, alla läxor allt som har med skolan och göra!
Finns nog inget bra med skolan.. Jag gillar inte att lära mig.. Jag kan redan allt...

Sen så saknar jag min bebis... Det är inte kul.. Sen saknar jag solen.. och .. kan inte komma på något mer.. joo.. jag saknar min mamma mest av allt ..

Jag är trött på att det har regnat idag.. Jag hatar regn.. Mitt hår blev kaos .. Jag vill ha sol och över 20 grader ..
Så jag kan sola.. Sitta och äta glass vid vattnet med mina fina vänner ..

Jag älskar mina vänner mest av allt .. Undra vad man hade gjort utan vänner? .. Jag vill inte ens tänka den tanken ..

Detta blev ett .. konstigt inlägg ... Men det gör ingenting .. Man lever ju bara en gång ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0