Onsdag

God morgon,
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det toppen.

Gårdagen gick jätte bra. Det var grymt roligt att spela in låten, dom hjälpte mig och grejjer tills det blev helt perfekt.
Så får hoppas på det bästa nu, en hel dag i studion brukar jag inte vara van vid.
Efter studion, åkte jag hem snabbt. Gick ut med kotten sen drog jag och käka och sedan blev det bio.
Det var ganska skönt faktiskt.

Idag har jag musik hela dagen pga av igår. Jag ska träna på låtarna jag ska sjunga på min musiklärares bröllop.
Det kommer också bli grymt kul. Får se hur det går idag, känns som om jag kommer tappa rösten snart..
Så idag blir det också en hel dag med musik, det är så grymt skönt. Man släpper allt och bara sjunger sig glad.
Musik gör ju en glad. Eller iaf mig glad.

Nu måste jag börja fixa mig lite smått.
Ni får ha det så bra.
Kyss


Kommentarer
Postat av: Linnea

gillar bilden extremt!

2009-05-13 @ 09:12:38
URL: http://lillonea.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: tack så mkt, din med! :)

2009-05-13 @ 15:52:16
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0