Torsdag

Shit har inte veckan gått fort? Det är redan torsdag. I morgon är det fredag.
Veckorna bara flyter på, man hinner knappt tänka. Snart är det studenten, sen då?
Vad ska man göra sen? Jag vill inte jobba än. Men jag ska plugga vidare till mäklare.

Idag har jag varit i skolan, det var väldigt tråkigt. Somna på Naturkunskapen, lyckat? - Nej min lärare slog en bok i huvudet på mig. Skönt? - Nej! Hon blev nog lite besviken, jag som vill ha MVG i naturkunskap, tror ni jag kommer få det nu? - Det tror inte jag. Men det är väl ingen fara kanske.

Efter skolan drog jag, Sara, Krille och Simon in till stan och åt en god lunch, kycklingsallad. MUMS
Sen kollade vi lite olika affärer. Jag hade kollat på ett par skor som jag tänkte ha på studenten, tänkte köpa dom idag.
HADE DOM KVAR DOM? -NEJ. så jag gick från affären ledsen. Men sånt är livet, finns nog fler skor. Men jag hade helt enkelt sålt mig på dom där jäkla skorna. Men men vad ska man göra. Allt blir inte alltid som man vill.

Har varit i stan hela dagen typ, kom hem klockan 18.00 då sprang jag ner och köpte mat från någon kolgrill det var riktigt gott faktiskt.

Nej nu ska jag göra något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0