Ibland känns allt extra svårt. Man vill bara ligga i sängen och aldrig gå upp. Bara ligga ner och tänka, tänka på allt som en gång i tiden var bra. Vad hänt med allt som var bra? - Varför blev jag en av dom utvalda? - Förtjänar inte jag att må bra? - Jag vill ha allt som förut... Så som det var när jag va mindre .. När du levde mamma.. Ge mig den tiden igen.. Jag skulle göra allt för att få dig tillbaka.. Jag vet att det inte går.. Men det är faktiskt det enda jag vill just nu .. Jag behöver dig mer än allt annat på denna jord.. Att springa runt och vara deppig har aldrig varit min grejj.. Men tyvärr så har det blivit min grejj nu .. Om folk ändå bara kunde se och förstå hur jag egentligen mår.. Så skulle jag inte behöva spela detta spel jag spelar nu.. Då skulle jag kunna vara den personen jag egentligen är.. Men det är omöjligt nu.. För ingen ser, ingen hör.. Ingen vill se, Ingen vill höra..
Varför ska folk tycka synd om en männsika som alla tror har det bra? Det finns väl inga problem i hennes liv tänkerdom... Dom tänker fel.. Helt fel.. Det finns bara fel i hennes liv.. Hela hennes liv är meningslöst..
Jag försöker så gått det går, men det går inte allt blir bara fel.Hur länge ska jag behöva försöka? - Hur länge ska jag behöva kämpa? Varförvarförvarför? - Jag vill inte..

If i could turn back time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0