Det finns dagar man inte kan resa sig uppman är trött, man är sliten.
Det finns dagar då man inte kan säga någonting, man är trött och livet passerar förbi.

Det finns vägar att följa,men slutar alltid samman.
Ser mig ensam och rädd då är jag i skuggan av ljuset,
försöker ta mig fram men klungan håller mig ute, i 19 år
har jag kämpat. Upptäckt av ingen blir jag lämnad i världen,
se mig nu hur ska jag bevisa att det är försent.
Jag är trött på att skrika, ut i tomma luften
där ingen hör tonen. Har haft drömmar om drömmar där
djävulen tog mig härifrån så jag kan leva i frid,
låt min själ släppa bördan, låt mig leva mitt liv,
jag ger allt jag har och håller fast på nånting bra
Ett svar på det som har hänt det är allt jag vill ha!
Men jag faller tillbaka från det ja aldrig haft ja ser l
juset i horisonten men jag kommer ingen vart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0